Everywhere I go I see beautiful people

Hejhej!
Haha som ni antagligen ser så pallar jag inte uppdatera varje dag. Och även om jag hade skrivit varje dag, så hade bloggen varit ganska enformig, eftersom allt jag gör om dagarna är att gå i skolan och träna till dansshow en.
Apropå dansshowen, bara 5 (!!!) dagar kvar nu! Nervositeten kommer sakta krypandes nu.. Hoppas bara att jag inte är alltför nervös på showen, så att jag typ gör fel och ramlar ner från scenen, eller nåt. Det skulle vara det värsta haha! Igår stod vi på ica & coop och sålde biljetter och delade ut flyers. Sköna människor det finns alltså ;)
Idag har vi genreeep! Sen på fredag och lördag är det show! Kommer bli så sjukt roligt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

skitlikt ju!

2012-04-25 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0