When tomorrow starts without me



Idag har det regnat hela dagen, känns ju sådär.
Fast jag har ju i och för sig bara suttit inne i skolan hela dagen, men det känns ganska trist ändå.
Gick till konfan efter skolan. 1 månad och 1 dag kvar till konfirmationen! :)
Var med Fanny och Rebecka en stund efter konfan, och kom hem för ca en timme sen.

Nu ska jag till och äta.
Imorgon kommer det bli en chilldag! Jättemånga från högstadiet ska hjälpa småbarnen (hehe) med deras basketturnering, så det kommer typ inte vara nån på lektionerna. Och sen ska jag ta ledigt efter lunch,
eftersom vi har dansshowen imorgonkväll och det är massa saker som måste fixas inför det!

Är ganska nervös inför showen just nu, men jag vet att det kommer bli bra.
För vi är grymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0