Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

"Åka till London. Shoppa. Bli brun. Få fräknarKolla på alla säsonger av Desperate Housewives.
Fota. BadaKöpa en iPhone. Bli kär."

Så skrev jag i bloggen den 7:e juni i år. Det var mina sommarplaner.

Jag åkte till London, det var underbart. Jag shoppade mycket, flera gånger i veckan nästan. 
Jag blev lite brun, nån vecka i alla fall, tack vare solen i Tyskland. Kan ju inte direkt säga att det har varit mycket sol här hemma i alla fall.
Jag har fått fräknar, på ena sidan bara som vanligt.
Visserligen kollde jag inte på alla säsonger av Desperate housewives, jag nöjde mig med the O.C.
Jag fotade. Jag badade, fast bara 2 gånger. Jag köpte ingen iPhone.
Och jag blev kär. Riktigt kär.


Chinatown, London

Var på bröllop i Söderhamn.

Hade grillfest med fina vänner. Haha åh, älskar er.


Drog till Trondheim.

Åkte hem till Arbrå och hängde med syster och andra fina vänner.

Gick ut i det gröna och knäppte egobilder. Ursäktar för den enorma bilden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0