Om livet var allt man hade att ge, hur kunde man då låta bli att ge det?



Hola

Har levt som i en bubbla hela veckan.
Stängt ute alla känslor och har bara haft det kul.
I måndags kom Julia hit. 
Vi badade, solade, åkte båt, chillade. 

I torsdags åkte vi till henne.
Cyklade, gick och myste med barndomsvänner. Underbart.
Sen i söndags åkte jag till Bräcke igen. 
Adam, Joel, Fanny, Jennie och Philip hämtade mig vid station. 
Var med dem ett tag, och sen åkte jag hem.

I måndags var jag till Bräcke igen.
Hängde med Fanny, Adam, Kevin, Jennie och Emelie.
Jag sov hos Fanny, och sen igår åkte jag, Jennie, Emelie och Fanny till Östersund.
Eftersom Jennies pappa jobbar på räddningstjänsten, så fick vi en guidning genom hela
brandstationen och allting. Asfränt att se hur det ser ut, har ju bara sett det på tv haha. ;)

Vi mötte upp Sandra och drack mintchokladsmilkshake. Huuuur gott som helst! I'm in love typ.

Idag vet jag inte vad som händer.
Skulle ha gått på en grej ikväll, men vet inte om det blir av.
Just nu sitter jag iaf och chillad med en chailatte. ;)

Överdrivet långt inlägg, men nu är ni uppdaterade i alla fall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0