I keep on dreaming

 
Åh.
Som vissa kanske vet så åkte jag ju konståkning när jag var mindre, 2002-2008.
Jag måste säga att jag saknar det, och jag ångrar verkligen att jag slutade när vi flyttade hit.
Men att åka 9 mil i 2-3 gånger i veckan för att träna 1½ timme kändes lite ovärt.
 Har åkt kanske 3 gånger de senaste 5 åren, ingenting alls på 2 år,
och imorgon på idrotten är det dags igen.
För er verkar det som "no big deal", men för mig är det fan det.
Har sålt mina gamla skridskor, och fick nya idag.
Det kändes precis som vanligt när jag tog upp dem ur kartongen.
Snörade på mig dem på tre sekunder, som av en rutin, det bara satt i fingrarna. 

Nästa år börjar jag ju gymnasiet i Östersund, kanske börjar igen?
Vem vet? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0