Don't regret it. Because at the time it happened, it was exactly what you wanted.

God morgon!
Gick upp hyfsat tidigt idag, typ kvart över 6. Idag kommer det bli en slappdag. Svenska, SO och NO. Har dock ett NO-prov sista lektionen, men det ska nog gå bra.

Den här veckan kommer bli suveränt bra!
Idag (tisdag): Slappdag
Onsdag: Nån teater med utvecklingsstörda
Torsdag: Temadag om mänskliga rättigheter
Fredag: Jag + elevens val-gruppen ska spela konseeeert, med esteteleverna från Palmcrantzskolan. Efter skolan drar jag på konfaläger! Kommer hem på måndag, och då börjar sportlovet! Nice!

Kommer ha fullt upp på sportlovet..
Måndag: Kommer hem från lägret
Tisdag: Dans hela dagen
Onsdag: Åka slalom i Klövsjö eller Åre
Torsdag: Slalom i Gällö antar jag. Eller så ska jag sova bort hela dagen.
Fredag: Kanske åker till Östersund med Emelie

Nu måste jag strax springa iväg till bussen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0