Hon springer med fladdrande lockar

Hallu.
Igår var det ju alla ♥-dag, eller Officiella forever alone - dagen, som jag kallar den. Riktigt mysigt om man har någon att "fira" med, men annars är det ju inte så speciellt kul. Men men, jag ska inte klaga! Fick Åre-choklad och ett doftljus av mamma & pappa :) Och när jag kom hem från skolan så bakade jag en kladdkaka till mamma. Så när hon kom hem hade jag dukat upp med kladdkaka, nyvispad grädde & cappucino! Nice.
Idag hände det inget speciellt. På idrotten körde vi badminton och brottning! Sen hade vi svenska och då började jag med min uppsats om Andra världskriget. Sen spanska, lunch & SO.
Efter skolan var jag med Julia. Mys!
Ikväll ska jag nog mysa ner mig framför tv:n och kolla på tyska idol. Tycker det är rätt synd att de har lagt ner svenska idol...





Kände mig lite hippieaktig idag, så körde på dessa armband! Haha. 1+2- har jag gjort på syslöjden, 3 - köpt på Gran Canaria för längesen, 4 - KappAhl för 89:- i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0