R.I.P. Whitney Houston

Haha åh jag orkar inte. Skrev ett låångt inlägg igår, och nu när jag kollade så hade jag lagt in det på fel blogg... haha! Aja. Igår var jag i alla fall i Gällö och åkte slalom. Lagomt mörbultad nu.. Sen badade jag bastu, åt och kollade på Melodifestivalen. Var ju givet att herr Munther skulle gå direkt till final, med tanke på alla småflickor som skrek sig hesa så fort de ropade upp hans namn. ;)
Sov till 9 idag, så är utvilad och pigg! Har precis ätit frukost och ska alldeles strax gå ut i det fina vädret! Ska ta lite kort också hoppas jag, så de kanske dyker upp här under dagen.
Ikväll är det dans, och sen vet jag inte om jag ska sova hos Jennie inatt eller inte? Vi får se!
Imorgon ska jag på skolan en liten stund och sen åker jag in till Östersund. Ska röntga foten. Äntligen..!

Haha syns det att jag är glad idag eller? Ha en bra dag! :)
(Ignorera klädhögen bakom mig, och att jag faktiskt sitter på golvet nedanför soffan..haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0