You'll be the rythm, and I'll be the beat

Heh, hej...

Hade helt glömt bort bloggen!
Anyways. Jag fyllde år i söndags! HADE VÄRLDENS FEZT OCH ALLA BLEV JÄTTEFULLA!!! Nej va. Julia var hos mig hela helgen. På söndagen åt  vi massa tårta och satt och beundrade min nya dator som jag fick då (skriver från den nu). Julia åkte hem, jag gick hem till Niklas och sen gick jag till dansen. Det börjar gå bra nu!
Igår hade vi hemkunskap och då tävlade vi om vem som kunde äta flest semlor. Jag klarade 1 ½, haha jag vann inte. Sen kollade vi på nån teater från typ New York. Den var ganska...retarded, men ändå frän på något sätt.
Nu ska jag plugga lite matte tror jag... Sen ska jag duscha och efter det blir det nog att kolla på min absoluta favoritfilm... Red riding hood ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0