Hating me won't make you prettier

Halluu.
Har inte kunnat blogga för det har varit nåt fel på blogg.se. Men nu är jag tillbaka!
Idag på skolan var det rätt lugnt. Hade idrott först då vi körde höjdhopp. Det gick jättebra! Svenska sen, fick en text om en gubbe som man skulle skriva fakta om.
Sen spanskaa. Vi gjorde läsförståelse. Det gick också bra.
På lunchrasten tränade vi med bandet som vanligt. Det börjar gå bra nu! Vi har börjat med en ny låt också. Hey ya med Amanda Fondell. Awesomee.
Sen hade vi SO hela eftermiddagen. Vi kollade på Apollo 13.
Och när jag kom hem så drack jag en stoor kopp chokladcappucino och sen gjorde jag matteläxan. Nu ska jag fortsätta plugga NO, för jag har prov på fredag. Inte awesome.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0