Chasing cars around our heads


Från vänster: Jennie (piano), Amanda (trummor, hon syns tyvärr inte), Jag (bas) och Bella som sjunger.

Låt mig presentera: The Betäckers 4.0

Mitt band. Mitt älskade, älskade band.
Vår första spelning, som var i måndags. Nästa spelning är faktiskt imorgon på vårfesten.
Och nej, namnet är inte seriöst. Vi har bara inte kommit på något bra namn än,
så kom gärna med förslag!

Och sen är jag ju bara tvungen att lägga upp en video med Bella och PJ.
Herre. Gud. Vad. Duktig. Kvinnan. Är.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj

2012-06-06 @ 12:48:54
URL: http://bellakarin.blogspot.com
Postat av: denise näslund

bella är bäst!:))

2012-06-06 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0