I hope you're as happy as you're pretending

Hej.
Förstår om ni blir less på att jag bara lägger upp massa bilder från weheartit,
men min inspiration är nästintill obefintlig fört tillfället. Ursäktar så mycket för det.

Hade prao hela förra veckan och var så slut varje dag när jag kom hem,
så därför har det inte blivit någon uppdatering.

Har fullt upp just nu så vet faktiskt inte hur mycket som kommer skrivas här,
men jag ska göra mitt bästa!
Det är så mycket som ska hinnas med just nu.
Resa till Bollnäs, vårkonsert, vårfest, genrep för konfirmation, konfirmation, läxor och gud vet allt.
Men men, ska göra mitt bästa som sagt!

Ska ta tag i NO-pluggandet nu och hoppas att jag hinner klart till imorgon, thehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0