hej hej trött tjej



Åh herregud vilken dag.
Sov 5 timmar inatt, missade bussen, brände mig 23941 gånger på plattången,
halkade på bron, höll på att slå ihjäl mig på idrotten. Resten av dagen funkade väl.
Kom hem, skulle laga mat åt mig och pappa, brände makaronerna.
Skulle duscha, tog duschtvål i håret istället för schampoo, fick såklart tvål i ögonen
så nu sitter jag här framför datorn och halvsover/försöker ignorera att jag blivit halvblind av tvålen.

Haha aja! Åker ner till Bräcke om ett tag,
sover där inatt och imorgon bär det av till Östersund med några fina vänner.
Ska först kolla på nån skola och sen blir det väl lite shoppning också ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0