snor sandras lista, iihhh



jag har insett att min senaste kyss: var för ett tag sen
jag har lärt mig: att inte slösa tid på idioter
jag lyssnar just nu på: Locked out of heaven - Bruno Mars
jag pratar: ofta
jag tycker om: musik
jag avskyr när folk: gör allt för att bli sedda
min bästa vän är: julia 
kärleken är: alldeles underbart och ett rent helvete på samma gång
bästa tiden i mitt liv var: nog i somras, fan vad kul jag hade!
jag har mist: alldeles för många personer som står mig nära
om jag fick en sak i hela världen: så skulle det vara att läsa folks tankar!
jag är: glad
när jag borstar tänderna: så får jag alltid tandkräm på kläderna haha
när jag lagar mat: lyssnar jag på muuusik
det sexigaste yrket är: musiker!
jag är rädd för: björnar, myror och att åka minibuss på vintern..tänk om man välter!
den värsta känslan är: när allt har gått sönder och är fel
den bästa känslan är: när man är glad
jag är bäst på: att känna igen ansikten
jag är sämst på: att kliva upp på morgonen
om jag var ett djur skulle jag vara: haha ingen aning
jag kommer alltid att vara: halvtysk!
det finaste som finns är: musik
i sommar: åker jag nog till Frankrike
sist jag grät var: i onsdags typ
jag kan: slösa pengar som en gud
jag kan inte: spela gitarr :(
när jag vill tänka går jag: ut och går
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka
min mobiltelefon är: sämst, drygast, segast, fulast,
när jag vaknar på morgonen: ligger jag och drar mig i en timme minst
innan jag går och lägger mej: faceboooook
just nu tänker jag på: vilken film jag ska kolla på
bebisar är: söta
idag har jag: ätit hela tiden känns det som
ikväll ska jag: kolla på tv typ
imorgon kommer jag: gå i skolan
jag vill verkligen: åka härifrån

någon som:

du litar på: alldeles för många
du tycker är snygg: Luke Bilyk! goosh...
du är kär i: ingen alls
du älskar: mina vänner & familj
du ser upp till: ingen tror jag
du tycker är jobbig: haha jadu
du tycker är omtänksam: emelie
du saknar: marisol
du saknar att umgås med: alla fina vänner i arbrå!
du aldrig skulle kunna leva utan: julia
har uppfostrat dig: mina föräldrar
alltid gör dig glad: julia
som har härligt skratt: Slangen! haha
du har känt längst: julia
är duktig i någon sport: joel
du alltid har roligt med: julia, emelie & bella
du har många fina minnen med: julia
är din bästa killkompis: joel
du litar på mest utav dina killkompisar: joel
 
ditt eller datt..

kärlek eller vänskap: vänskap
cider eller öl: cider
sommar eller vinter: vinter
choklad eller surt: båda
frysa ihjäl eller brinna upp: frysa ihjäl
fest eller myskväll: beror på humör
tv eller data: båda
mat eller godis: mat
alkohol eller läsk: haha läsk då.. ;)
sova med lampa tänd eller släckt: släckt
skola eller lov: lov
pratglad eller tyst: haha både och typ 


Du heter: Isabelle
Smeknamn: Izza! Eller Isa som farmor säger :)
Låt som när du är ledsen sörjer till: fix you - coldplay
Beroende av: haha typ.. tuggummi
Vad tror folk om dig: no idea
Vad får du oftast komplimanger för: ögonen
Vad säger du för att imponera på någon: brukar inte försöka imponera på folk haha, isf sarkastiskt
Brukar du skratta för dig själv: haha ibland så ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Fan vad bra! :) <3
Var bor du: Bräcke typ
Trivs du där: Nej
Äger du några converse: 1 par röda (y)
Sprit, cider, vin eller öl: cideeer
Brukar du bli för full: nej haha
Är du allergisk mot något: katter
Hur svarar du i mobilen: aa hallå?
Antal timmar sömn inatt: 7
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: när jag är glad och är med dem jag trivs med :)
När blev du fotad senast: vet inte :o 
Hur känner du dig nu: prima ballerina, lite trött bara
Vanligaste färg på dina kläder: svart (inte emo haha)
Vad tycker du om fötter: haha VA?
Vad saknar du: arbrå
Hade du en bra kväll igår: jorå
Favorit dryck på morgonen: juice elr vatten
Rakar du benen: ja?
När brukar du oftast gå och lägga dig: halv elva/elva
Är du blyg: beror på situationen
Sysslar du med någon idrott: slalom på vintern! fuck yeah
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjo typ
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: göra det som bara killar kan :o
Är du nöjd med ditt liv: funkar väl
Är du bortskämd: nej
Vad längtar du till: jul
Har du bra vänner och äkta vänskap: ajemen!
Vad använder du för schampo: olika, just nu sunsilk elr nå
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: nä, mina vänner typ :) men ingen speciell
Gröna eller röda äpplen: gröna
Gillar du golf: minigolf! whoop
Vilken tid gick du upp idag: 6
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: ja?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa! och ge massa till cancerforskning
Bär du glasögon eller linser: nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: verkligen inte
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: på sommaren typ haha
Är du bra på att laga mat: haha funkar väl ;)
Är du flygrädd: aldrig
Hur vig är du: lagomt.. typ :o
Är du musikalisk: ja 
Vad dricker du helst när du är törstig: juice elr vatten
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej fifan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0