8 saker ni inte visste om mig



- När jag var 5-10 år gammal så åkte jag konståkning. Hade sjukt duktiga tränare från
Ryssland, de hade tränat verkligen elitåkare, men sen när vi flyttade så slutade jag.
Ångrar verkligen att jag slutade.
 
- Började spela blockflöjt i tvåan, fast då spelade hela klassen tillsammans. Sen i 3an/4an så spelade hela klassen ukulele. I fyran började jag även med fiol.
Bytte skola. Fortsatte med fiol i femman + halva sexan, sen lessnade jag på det haha.
I sjuan började jag få lektioner i blockflöjt igen, fram till jullovet då jag bytte till altflöjt.
I åttan fick jag lektioner i altflöjt, saxofon och bas. Slutade dock med saxofon vid påsk ungefär.
Så nu får jag bara lektioner i altflöjt och bas. ;)

- Jag får alltid sendrag i tummarna när jag drar upp byxorna.

- Ibland, när jag är superexalterad för nånting, så kan jag få värsta rycket och typ hoppa och skrika haha

- Jag får ont i huvuet av piggelin, jordgubbsgodis/glass och annat typ för sött godis,
och jag blir illamående av nutella!

- Jag har alltid svinkallt i mitt sovrum, har ungefär 15/16 grader.

- I skolan hörs jag nog inte så mycket, men när jag är hemma och någon retar upp mig
då jävlar tar det hus i helvete! haha

- The O.C., Desperate Housewives, Gossip Girl, Pretty Little Liars och Degrassi är lätt mina favoritserier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0