All this and heaven too



Repade med bandet i ca 20 minuter efter skolan,
men sen stack alla så det blev bara jag och Tomas kvar på slutet :( 
Sen gick jag till skolan och drygade mig med Bella på NO:n.
Fick inte vara där nå mer för Lasse så vi drog till Bellas mamma (syster Lotta) istället
men hon var inte där så vi la oss i varsin soffa och halvsov i 20 minuter.
Sen när hon äntligen kom dit så var Bella jättehungrig men Lotta hade bara med sig
nå choklad-marshmallow-godisgrejer och det kan inte Bella äta för hon är vegetarian! Hohooo
Sprang till Coop och köpte middag till Bella och sen åkte jag hem.

Ahjuste, det snöade idag också,
ifall det skulle ha undgått någon stackare därute som inte har Facebook.

Rättelse: Bella handlade, jag gnällde på snön.

Kommentarer
Postat av: bella

Rättelse, jag sprang och du gnällde över snön

2012-10-16 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0