In case you didn't know

- Jag blir törstig av choklad
- Jag mår illa/blir svimfärdig av blod
-Jag kan inte sova med strumpor
-Jag får jättesvårt att andas när jag är nervös
-Ibland får jag så otroligt ont i kroppen att jag måste kura ihop mig
på backen för att det ska försvinna. Fast det har inte hänt på ett tag
och händer oftast bara när jag är ledsen
- Jag gillar mörker
- Jag sover mycket bättre i storstäder än där jag bor, dvs i skogen
- Jag är allergisk mot katter- Bland de bästa saker jag vet är att ligga i sängen och lyssna på när tåg/bilar åker förbi
- När jag blir stor ska jag gifta mig med en skitsnygg kille som spelar gitarr, så han kan sitta och spela för mig varje dag. Älskar gitarrmusik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0