Don't be so cold, we could be fire


tisdagkväll. hade NP i historia idag, och imorgon också. gött

var i östersund hela helgen.
var ute till runt 1 på fredagnatt, kom hem, däckade i sängen,
vaknade 7 nästa morgon då min kropp skrek efter salt och vatten. 
så det blev gurka, avokado och salt till frukost.
sen sov vi (läs: jag) bort ca hela lördagen, köpte världens godaste ben & jerry's (chunky monkey)
och paprika till kvällsfika, somnade runt 12, vaknade halv 11, deppade bort typ hela dagen
och sen åkte jag hem haha. 
nej men det var jättemysigt med min 

annars då?
livet rullar på och jag vet att jag borde bearbeta istället för att försöka förtränga.
jag somnar inte längre klockan nio på kvällen
utan klarar av att hålla ögonen öppna till åtminstone halv elva hehe,
mina kompisar behöver inte längre sitta och peta på mig på lektionerna för att jag inte ska somna
och jag längtar ofantligt mycket bort från den här skolan och det här huset.
jag längtar till min lägenhet, gymnasiet och att kunna andas igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0