130808

 
 
 1. & 2. vi blev tvingade att köpa godsaker för drickspengarna vi fick på jobbet
3. jag och emelie chillade i hennes stuga
4. denna filur satt på samma ställe i våran bil från göteborg till bräcke
5. hälsade på barndomskompisar i arbrå
6. min vovve blev hög efter narkosspruta 

hejhallå.
idag är det exakt 2 veckor kvar tills skolan börjar igen. 
känns sjukt spännande att börja gymnasiet och att flytta, så därför vill jag att dessa 2 veckor går fort.
men kan ändå inte låta bli att deppa över att jag knappt har hunnit gjort de saker jag hade tänkt
det här lovet. men men. 
fördriver tiden genom att städa varenda rum tjugo gånger, tvätta fönster,
kolla på desperate housewives, sola och packa.
imorgon får jag äntligen träffa min jofis igen. efter en månad. fan vad det har svidit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0