we had a promise babe. we were in love

årets julgran ♥
 
hallu!
hur är det? lever ni eller dog ni i matkoma igår?
det gjorde jag kan jag säga!
 
min julafton var helt okej. kollade på kalle anka i vanlig ordning (fast man börjar bli lite less),
somnade på soffan i 2 h för det har börjat bli omöjligt för mig att hålla mig vaken
så fort jag sätter/lägger mig i soffan. sämst. 
haha aja sen blev det mat och sen julklappsöppning!
fick lite koppar, en ljuslykta, iste (!) till våran kaffemaskin och en tv. är nöjd :)
dock har det inte varit någon riktig julstämning här hemma den här julen
för en nära släkting dog i helgen så det har varit lite deppigt. 
men försöker ändå göra det bästa av det, så gott det går!

just nu sitter jag och lysnar på favoritspellistan på spotify och målar naglarna
i favoritmyströjan. ska strax inviga ny teven också! spännande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0