första gången som du ska falla ner i gråt, första gången som du ska tigga om förlåt

 
men tjena.
måndag var det ja... helt okej faktiskt. 
hade temadag hela dagen om mänskliga rättigheter osv.
kollade på american history x på eftermiddagen. den sög :(
efter skolan repade vi ett tag, men där fick vi ingenting gjort kände jag
så jag och amanda drog hem till joel och åt bullar & muffins.
sen åkte jag hem och lagade mat i hela 1,5 h åt lilla familjen. det blev inte ens gott.
just nu sitter jag i min provisoriska soffa och kramar en kudde som luktar pojkvän.
jag saknar honom, även fast det bara är 26 timmar sedan vi sågs.

annars då...
har som sagt varit med josef hela helgen,
och hade det inte varit för honom så hade jag förmodligen stängt in mig någonstans
och lyssnat på deppig-melissa-horn-jag-vill-dö-musik.
det blev lite jobbigt där ett tag i fredags, och det är det fortfarande.
vet inte riktigt hur jag känner mig och vad jag förväntas att känna.
allt jag vet är att den personen som behöver mig som mest just nu
är flera hundra mil härifrån och det finns absolut ingenting jag kan göra åt det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0