if i lose myself tonight, it will be by your side



jodå, jag lever.
jag fikar, blir utan sömn, panikgråter på skoltoaletten, hoppar över matten och går till musiken istället,
repar, bandet spelar inför +200 pers på gymnasiet, bygger upp, river ner, faller ihop, 
yrar omkring, skrattar, får psykbryt på knäppa människor, 
åker till östersund, slösar pengar, sover hos josef,
går till badhusparken sent på kvällen och kollar på alla ljus, ligger i sängen och skakar av magsmärtor,
åker hem igen, får reda på något som totalt vänder min värld upp och ner, gråter,
äter middag/kvällsfika/frukost med fina vänner, får rosa diskborstar och badsalt i present,
pratar i telefon till 3 på natten, panikar för att behöva vakna själv nästa morgon, 
äter pizza och sover.
 
så har min senaste vecka sett ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0