jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig



- jag är otroligt klumpig/har dålig balans
- jag har aldrig blivit biten/stucken av en broms, geting eller bi
- jag får lätt blåmärken
- jag har typ fobi för att äta kalla ägg, spelar ingen roll hur de är tillagade
- jag får svårt att andas om jag ska sova i ett varmt rum (varmare än +18 grader)
- det känns som att ju närmare en person jag kommer, desto mer stöter jag bort dem
- jag gillar inte förändringar
- jag sover bättre i städer än "på landet"
- har som en fobi för att ha fettigt hår
- jag äter aldrig middag innan sju
- är ganska så jättesur över att jag (förmodligen) inte kommer gå gymnasiet i Gävle,
utan måste vara kvar i den här skithålan som jag har längtat bort ifrån sedan dag 1. palla östersund
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0