'cause all you wanted to do was dance


våran frukost i lördags ♥

shit vilka humörsvängningar vädret har just nu haha.
i fredags på kvällen var det snöstorm,
och i lördags kunde vi äta frukost ute och ligga och sola. sen började det regna.

måndag idag & skola som vanligt. bara 5 måndagar kvar nu!!
på lunchen & eftermiddagen låg vi ute på bänkarna och gottade oss i solen
och lyssnade på låtar som var populära när vi gick i typ femman/sexan haha.
repade efter skolan och sen gick jag hem till joel och fikade. standard!


"- när var du senast förälskad?
- jag vet inte, jag blir inte förälskad. eller också blir jag det hela tiden
och kväver det för att jag inte riktigt vågar. 
jag är nog alltid lite småkär. jag vet bara inte hur man gör sen.
då intalar jag mig själv att jag kanske inte är kär ändå.
och jag vet att det inte är sunt och att jag måste ta itu med det någon dag.
jag önskar jag kände det där pirret i magen.
jag vill verkligen bli dödligt förälskad."
- håkan hellström
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0