my mind keeps saying 'run as fast as you can'

bilder från valborg.
1. MAT I MÄNGDER, för det är det vi gör bäst haha  // 2. jag och finaste Fanny
3. himlen brann  // 4. marshmallow-time

valborg som sagt. det firades hos bästa julia med massa annat känt folk.
grillade, dunkade musik, spelade kubb, var ute några svängar,
kollade på fotboll (jag och killarna heh, tjejerna dansade istället),
och fick epa-skjuts hem till emelie på natten. sov där.
och igår var jag, precis som alla andra i sverige, ledig pga första maj.
FAN VAD DET BEHÖVDES! jag börjar bli så otroligt skolless,
och less på alla människor på denna eländiga skola.
jag vill till min lägenhet. nu.


"passion är en sådan extrem känsla. 
det gör ont att vara ifrån varandra, det vrider om inombords.
och det gör ont för att man är rädd att mista den andra personen,
det gör ont för att man är rädd att den inte ska tycka om en lika mycket
som man själv tycker om den. allt det där gör ont,
och det tycker jag är ganska obehagligt. 
det gör ju fruktansvärt ont."
- håkan hellström.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0