lite saker

- jag måste tvätta händerna med kallvatten efter jag borstat tänderna
- min absolut största fobi är blod. sen kommer björnar, pissmyror, lösa hårstrån, mörker och smärta
- jag ÄLSKAR tända ljus! nästan springer till värmeljusavdelningen på Ikea hehe
- jag har aldrig varit rädd för spindlar och andra småkryp. däremot hatar jag mygg för de är så irriterande
- jag fryser väldigt lätt
- jag är beroende av att veta vad klockan är
- jag tittar nästan aldrig på tv
- jag är sjukt paranoid. tror typ att så fort jag är ute själv och det är mörkt så kommer någon och kidnappar mig
- jag känner att mitt gymnasieval är perfekt för mig!
- jag älskar göteborgska
- det första jag ska göra när jag fyller 18 är att ta hål i öronen haha
- jag tänker aldrig färga håret och jag tänker aldrig röka. ska inte ens prova!
- jag får panikattacker/panikångest ibland
- jag gillar inte att vara själv
- enda melonen jag tycker är god är vattenmelon just därför att den inte smakar melon hehe
- min största dröm just nu är nog att få se John Mayer live





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0