är det jag som lärt dig att måla dina orosmoln?


hej hallå. 
idag är jag kanske världens bittraste människa. 
sov dåligt inatt då jag inte har hunnit byta till duntäcke än så har fortfarande sommartäcket, 
så jag vaknade ca en gång i halvtimmen för att jag höll på att frysa ihjäl. 
börjar dessutom bli sjuk och så glömde jag böckerna i skolan så ligger redan efter, efter en vecka haha... bra där. 

igår var i alla fall en mysig dag. 
hade sovmorgon och började inte förrän 10:15, så skönt. 
var hos sjukgymnasten kl 9 och tränade lite, 
ska börja göra det några gånger i veckan för att bygga upp rygg-och nackmusklerna så min förbannade huvudvärk kanske förhoppningsvis släpper.
igår stod i alla fall endast matte på schemat, dock från 10:15-13:35 haha. 
men eftersom matteläraren älskar oss så gör vi lite som vi vill ibland hoho. 
efter skolan drog jag och några andra mysiga personer till tings och fikade och jag åt kanske världens godaste nougatsnickersnötnåntingkaka!

om ca 1,5 h spelar bayern mot schalke 04, 
och i vanlig ordning ska det hejas och sjungas framför teven. 
så glad att få vara en del av den tyska fotbollskulturen 😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0