ville inte vara den som blev kvar


jaja det har gått nästan en månad sedan jag skrev här senast,
men har ju sommarlov så vad spelar det för rollll.
har hunnit varit till berlin fram och tillbaka där jag gått på musikal, hälsat på släktingar, 
ätit kanske världens godaste frukost, turistat runt, ätit massor av god mat och sovit väldigt lite.

kom hem i tisdags då jag stannade i stan och drog iväg på en cykelsväng mitt i natten med emelie.
onsdagen bjöd på lite mys med några saknade vänner.

sedan var det dags för storsjöyran!!
såg bl.a. medina, kartellen, panda pompoi, icona pop, john de son, melissa horn och takida. that was najs.
men priset tog ändå veronica maggio som vi såg på fredagen, 
herregud vad grym hon är!
det var så skönt att skriksjunga till hennes låtar, låta sig hållas om, hoppa, dansa, skratta, åh ja herregud.

har fortfarande inte återhämtat mig från dessa 2 dagar och är sjukt trött hela tiden haha.
nu ska jag i alla fall dricka en kopp te och se på sex and the city.
ha det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0