he offered her the world, she said she had her own

 
hejhej

idag har det varit en bra dag!
vaknade tidigt och kände mig ovanligt pigg, trots att jag hade kunnat sova någon timme längre
eftersom jag hade sovmorgon.
hade först gemu i 40 min, hål 1,5 h och sedan svenska, och slutade 13:20, älskar onsdagar!
drog till sjukgymnasten och tränade i ca en timme, åkte hem, lagade mat och sov 1,5 timme haha.
somnar alltid på eftermiddagarna nuförtiden, omöjligt att hålla sig vaken.
klart man är hur pigg som helst sen när man ska sova :):)

annars då... 
ser fram emot de kommande veckorna!
julmarknad, julbord, flera timmars luciarep, luciakonserter, 80-årskalas, jullov, julafton, nyår....
whoooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0