men du förstår väl inte bättre

en fin morgon i oktober


hej hej

klockan är 23:14 och jag är mycket piggare än vad jag borde vara,
med tanke på att jag inte har fått sova ut sedan förra helgen. 
i fredags gick jag nämligen upp kl 4 på morgonen för att vara i kyrkan halv 6. 
hade fem luciakonserter varav 2 var på sjukhuset. 
åkte hem, sov i några timmar, åt thaimat, åkte tillbaka till kyrkan
och hade en sjätte konsert på kvällen som var dubbelt så lång som de andra. 
yeah livet som musikare.
åkte till gävle i lördags på 80-årskalas och träffade nästan hela släkten, mycket trevligt. kom hem sent igårkväll och gick 
upp tidigt imorse. 
ingen vila ingen ro!

ser fram emot den här veckan faktiskt. 
får förhoppningsvis en lång sovmorgon på torsdag, ska nog på bio,
köpa julklappar, körlektion osv.,
och så får vi ju jullov på fredag!
det som känns mindre kul är väl körprov (alltså sång haha, inte köra bil). 

well well nu blev jag trött ändå,
så detta flummiga inlägg ska nog bli avslutat nu. 
good night 
Trackback
RSS 2.0