tom kalender, sommar och de tunga molnen går


hej hallå!

äntligen är det soligt och varmt ute! 
lyckan är total haha. 

åkte till stan i måndags och gick till tandläkarn. kan numera bara inta föda via sugrör haha... älskar att spänna tandställningen. 
sedan tog jag mig i kragen gick till körskolan och skrev in mig. har nu cirka 372 böcker att läsa men det passar väl bra nu när det är lov.
på kvällen var det fotboll som gällde,  
tyskland - algeriet!

igår sprangs det runt på stan till diverse bilverkstäder och klädaffärer,
och sedan begav jag mig hem till bräcke. 
nu på förmiddagen har jag endast legat och pressat i solen men ska snart till bräcke och tandläkarn cause that's my life, wooo :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0