and you don't say much but i lose it when you do



jeeez vad skönt med sommarlov!
har endast ätit och sovit de två senaste dagarna, så snart borde man vara återställd från det här skolåret haha.

igårkväll var det cruising i bräcke så var där ett tag och träffade fint folk.
när jag kom hem så hade mamma fixat i ordning värsta buffén med ost och kex och allt,
sådär 11 på natten. sedan blev det nattfotboll med pappa och italien vann (såklart) ♥

idag vet jag inte riktigt vad som händer.
började i alla fall dagen med att äta jordgubbar och kolla på desperate housewives.

(insåg förresten för några dagar sedan att jag var inne på sista avsnittet av gossip girl,
and that really broke my heart.
vet inte vad jag ska göra med livet längre....)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0