jag är tyvärr död så du får vänta lite


då har sista veckan i ettan inletts, och det känns helt okej. 
detta första år på gymnasiet har varit en riktig en berg-och-dalbana. 
har träffat massor av nya och fina människor, har skrattat tills halsen gjort ont, har gråtit tills jag tappat andan, spelat och gått på massor av konserter. 

igår var vi hos Amanda och åt ost & kex och snackade massa skit. det var behövligt! sedan runt halv 12 så skulle jag och Emelie cykla hemåt men ingen av oss ville hem riktigt så vi tog en runda ut till lillänge, runt hela körfältet, ner till stan och badhusparken. 
skönt att det börjar bli ljust om nätterna igen!

aja, hur har dagen varit?
började kl 10 med genrep inför ensemblekonserten (som gick sjukt bra!!), slutade 12:15 och repade då lite med klassen inför avskedskonserten som vi hade på eftermiddagen. 
tre av våra musiklärare ska sluta så vi hade en liten konsert till deras ära. 
det var fint!

nu ska jag strax bege mig bort till körfältet för där väntas klassmys med gitarrer och grillade marshmallows :)
pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0