Sjung om studentens lyckliga dag


hej hallå!

igår var en bra dag. 
kl 08:15 begav jag mig till skolan för att repa lite med resten av klassen och tvåorna, och kl 10 sjöng vi för studenterna i aulan. 
det var sjukt bra stämning och studenternas lycka smittade av sig på mig, fatta vilken känsla att vara fri!
sedan stod vi utanför pc och såg på när studenterna kom ner för trappan, och sedan åkte vi ner på stan och åt lunch på törners. efter det gick vi upp till rådhusgatan och tittade på alla flak. 
mysigaste dagen på länge!

annars då... 
när jag är i lägenheten sover jag alldeles för lite och när jag kommer hem till skogen så sover jag alldeles för länge haha. 
är så himla sliten efter det här skolåret, skoltröttheten gör sig påmind hela tiden. 
att tillvaron är extra kämpig för oss pollenallergiker gör ju inte saken bättre heller haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0