but honestly won't someone stop this train

 
hejheeej

fredag idag, hur skönt som helst! åkte hem till skogen idag så nu sitter jag och väntar på mat.
så skönt att åka hem och bli ompysslad och slippa laga mat, diska osv haha.

veckan har varit lite upp och ner. har sovit extremt dåligt!
 i måndags tog jag, emelie & fanny en promenad på ca 7 km haha. det var himla varmt och fint väder!
i tisdags gick vi till max och köpte milkshakes och sen hem till fanny och spelade kort.
onsdagen spenderades med ett gäng människor jag inte hängt med på ett tag men som jag saknat otroligt mycket, så det var skönt att träffa dem igen.

igår begav jag, alva och matilda oss till gamla teatern för att se på alla fina treor som skulle på bal,
och jag kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk. längtar så tills min bal äger rum, om 2 år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0