You deserve the kind of love you would give someone else




hello darlings ♥️
idag har det varit en ganska bra dag. 

hade sovmorgon och började halv tio.
skulle egentligen haft glosprov på 695 ord men vi slapp göra det hehe. det var jag ju tacksam för eftersom jag endast hade läst igenom hälften av orden på bussen imorse. sååå jag och simon gick och köpte fika istället :)

slutade kl 14 så då gick jag hem och åt och drog sedan till sjukgymnasten för akupunktur. sov 1,5 h när jag kom hem och gick sedan och tränade med emelie, fanny och amanda! skönt var det men fett jobbigt haha.
 

nu ligger jag i sängen helt utmattad och taggar till matte np i 5 timmar imorgon. fan vad kul :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0