hark how the bells sweet silver bells

min fina lilla vovve ♥
 
godkväll
 
första advent idag och det har firats flitigt med glögg, lussebullar och ett tänt ljus.
hela familjen är inne i värsta bak-modet nu så igår bakade vi kolasnittar och idag kokostoppar + chokladpraliner,
mycket gott.
 
hela den här veckan har varit full av stress och rep och rigg och soundcheck och huvudvärk
och magkatarr och trasiga vattenkokare och pytagoras sats och alldeles för lite sömn.
men jag klagar inte, älskar livet på musiklinjen. snart drar luciarepetitionerna igång på riktigt också.
man kan tycka att det är jobbigt att stå på ett stengolv i 5 timmar och sjunga samma låtar om och om igen,
men det är värt det när man står där i en fullsatt kyrka på lucia. :)
 
annars då...
veckan som kommer hoppas jag blir lite lugnare.
ska till körskolan och sjukgymnasten men det börjar höra till rutinerna nu.
nästa helg ska jag på världens bästa julmarknad och dessutom äta världens godaste julbord (!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0