23 oktober 2014


fördriver tiden genom att gå på konserter, repa,
strosa runt på stan, städa, prova nya spännande recept osv. 
imorgon är sista dagen innan höstlov. ska bli så förbannat skönt, herregud vad jag ska sova haha. 
ser även fram emot veckan efter lovet, då det ska hållas diverse konserter och uppträdanden runt om i länet. 
sedan har vi även klasskonsert den 27 november, upprymdheten börjar smyga sig på. 

förresten, det har snöat konstant idag tror jag. riktigt mysigt men jag har en teori om att vi
endast har visst mycket snö i himlen och ett visst antal dagar då det snöar,
så det kan gärna få vara uppehåll fram till december nu tycker jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0