thursday i don't care about you


hey yo

livet rullar på och den här veckan har jag 
hunnit med diverse körlektioner, kurser, konserter och träningspass. 
det sistnämnda kände jag var väldigt onödigt 
då jag får träningsvärk och inte kan röra mig i ett halvår efter jag tränat typ haha. 

idag var en väldigt lugn dag. 
började med estetisk kommunikation 08:15 då vi fick diskutera sagor som vi har gestaltat typ. 
sedan hade jag hål i 3 timmar :):)
då repade & planerade vi lite inför den kommande klasskonserten
 (27/11 pc's aula, be there or be square!!)
ja och sen hade jag engelska och estetisk kommunikation igen
gick hem, lagade mat, tog ett långt bad och kollade på sex and the city. 
la mig i sängen tidigt i hopp om att somna i tid (har dock sovmorgon till 10:15 imorgon men vill sova måånga timmar) men det gick ju inte så bra. 

annars känner jag fan att det går bra med skolan nu! det har det väl alltid gjort egentligen men har haft lite ångest på senaste tiden då jag varit extremt trött och därför inte orkat göra klart uppgifter. 
men bara man lämnar in allt i tid så klarar man sig ;)
natti ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0