baka med c...annabis

Perfection
 
kan någon köpa en sån här tröja till mig? tack.

årets höstförkylning har alltså slagit till i vanlig ordning och det är ju inte så kul.
but what to do when i princip alla i din umgängeskrets är förkylda... det är liksom omöjligt att hålla sig frisk.

går också runt med ett enormt chokladsug och då slog mig idén att jag skulle baka, trots min dödsförkylning,
och skulle googla på "baka med choklad", men autocorrect ändrade till cannabis. så kan det gå.

igår tog jag mig i kragen och gick till frisören.
445 spänn gick kalaset på men har man inte klippt sig på 2,5 år så får det väl kosta det haha.
det är i alla fall otroligt skönt att håret numera är 2 dm kortare och inte bara hänger där som ett mähä.

har förresten tjänat lite vuxenpoäng den här veckan också.
kollade på partiledardebatt både i torsdags och igår, och även fast jag föddes ett år efter det här valets förstagångsröstare
så har jag nog fått lite större insikt i vilket parti som passar mig bättre än de andra. skönt!

nu ska jag krypa tillbaka till sängen nu och dricka te ur den största koppen jag kan hitta,
och halv fyra ska jag kolla på bayern-stuttgart-matchen. bra lördag, trots allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0