i think you should know you're his favorite nightmare

 
en liten fin bild från imorse

söndag idag, vilket brukar innebära ångest men inte idag, för jag åker inte in till stan förrän imorgon,
så då kan jag chilla runt hemma hela dagen istället för att gå och vänta på att åka till tåget haha.

känns som att den här dagen har gått jättefort utan att jag har hunnit göra nånting...
klev väl upp ur sängen runt halv 11, åt frukost och sen övningskörde jag litegrann! 
eller ja lite och lite, 1,5 h blev det faktiskt. ett halvår kvar till körkort och frihet.

ikväll ska jag ta det lugnt.
ska följa med mamma och rösta sen. eller ja hon ska rösta och jag följer mest med för att se hur det går till osv!
 
imorgon börjar en ny vecka. ny vecka nya möjligheter som de säger ;ppp
haha nej men det är ju sant faktiskt, och ny vecka innebär även nya avnsitt av alla serier/tv-program man följer,
typ paradise hotel och idol osv.
ska även fjällvandra med klassen på torsdag, det ska bli intressant haha.

ha det gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0