to love is to destroy and to be destroyed


mitt älskade bayern münchen-skal ♥

whaddup yo

sitter i skrivande stund vid köksbordet och gör paus från körtkortsplugget.
idag är det en bra dag, för jag börjar inte förrän 12:50 då vi har skolfoto, sedan lite håltimme
och sedan en lektion på 40 min bara haha. får se om jag går på musikarmyset efter det :)
 
älskar såna här dagar, då man har lång sovmorgon!
så skönt att sova ut (men ändå kliva upp relativt tidigt), och få massa saker gjort.
då slipper man ju göra allt när man kommer hem!

ska fortsätta med pluggandet nu.
igår körde jag inne i stan för första gången, genom 2 rondeller till och med haha. gick bättre än förväntat!

tack å adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0