när man inte har nåt annat att skriva om

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Lyssnar inte på depplåtar längre, men ja melissa horn eller john mayer om jag känner mig lite nere

Beroende av:

är inte direkt beroende av nånting. värme kanske eftersom jag väldigt lätt fryser haha

Vem behöver du mest just nu:

mi friendos 

Vad tror folk om dig?

 oj jag vet inte. kanske att jag är blyg, det brukar folk säga haha

 Stämmer det?

beror på situationen, är jag med folk jag känner väl och umgås med så är jag inte det minsta blyg 

Vad får du oftast komplimanger för?

tyyyp mitt hår eller nåt

 

Brukar du skratta för dig själv?

 haha ibland om jag läser nåt kul kanske 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"men jag hade glömt im so sorry" 

Nästa mål i ditt liv:

ta körkort och skaffa jobb! 

Hur svarar du i mobilen?

"aa hallå" isch 

Vem ringde dig senast?

 mamma 

Antal timmar sömn inatt:

 typ 9 h! that was nice  

Brukar du komma i tid?

jodå. är oftast ute i för god tid, t.ex gå till bussen en halvtimme innan den går eller nåt haha 

När mår du bra?

när jag gör nåt kul med folk jag trivs med 

Hur känner du dig nu?

trött och lite hungrig 

Vanligaste färg på dina kläder:

svart haha, eller grå 

Är du aktiv i skolan?

jodå man hänger med 

Favoritdryck på morgonen:

 te all day all night 

När brukar du oftast gå och lägga dig?

mellan 22-00 typ  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

 nej det gör jag inte   

Är du bortskämd?

nää det skulle jag inte påstå. finns folk som tycker det men det är inte direkt så att jag får allt jag pekar på

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0